maandag 17 januari 2011

Stofjes

Vanmorgen naar Kapellen stoffen groothandel gereden. In de solden vond ik niets naar mijn zin, dus heb ik besloten om het zelf te gaan maken. En dan heb je stof nodig, vééél stof!! Daar aangekomen in Kapellen waande ik mij in de grot van Ali Baba. Ik zocht en vond een hele hoop leuke stofjes, dus nu zou ik eigenlijk paar weken verlof willen, want mijn handjes jeuken.


het wordt een kleurrijke zomer!!


Ik had ook van mijn 2 kleinste mannen een opdracht meegekregen, ze willen beide een vestje en broekspijpen in koeievel!!!! Naar voorbeeld van Woody uit de films van Toy Story. Eerste deel van de opdracht is al gelukt. De rest zullen we nog zien.


Meeeuuuuuhhh!!!!


Dan nog lekker soepje gemaakt voor het grootste ventje, want vanavond moet ik werken en zou niet willen dat er iemand omkomt van de honger hé. Het werd nog eens pompoensoep. MMMmmmmmmmm........


Geen opmerkingen:

Een reactie posten