zondag 9 januari 2011

Kouwelijke mannen

2 van de 3 mannen die hier in huis wonen, zijn kouwschijters. De andere slaapt zelfs nu in putteke winter in zijn bloteke (het gaat hier over de kleinste man ). Dus maakte ik voor mijn "stoere binken" een roggekussentje. Rogge kan je net als een kersepitkussentje in de micro opwarmen, maar het stinkt niet zo, ruikt heerlijk naar versgebakken brood en blijft langer warm. Binnenkort maak ik er nog een nieuwere versie van, want ondertussen vond ik nog een leuke tip, nl. gedroogde lavendelbloemen onder het rogge mengen. Ga ik zeker nog proberen. Ik stikte een binnenzak in baalkatoen en dan een mooi katoenen stofje voor de buitenkant. Kroketje wou een groen eitje, Louiske een "spiderman"-zak, een voor de grote man moest het rond zijn nek passen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten